16 augusti

Hejsan, sitter hemma hos min kompis emma nu. Känns inte riktigt som om jag har flyttat än. Det har inte riktigt sjukit in. Men vi får se när det väl sjunker in. Ska hjälpa henne med att välja kläder inför skolstarten nu, har kollat på klasserna som jag eventuellt kommer gå i. Blev lite besviken när jag såg att en av dom som gick i en av klasserna är en gammal bekant till mig som jag inte har så bra minnen med. Men ajja, vi får väl se hur det går på torsdag. är hur nervös som helst men jag hoppas det kommer gå bra.

Nu ska jag fortsätta hjälpa emma här, men jag skriver om min inte så trevliga tåg-resa när jag kommer till farmor och farfar sen, Puss :)


En bild från mina blonda och inte så fina dagar och en väldigt glad emma efter att jag släppt nyheten att jag flyttar ner till växjö igen!

Kommentarer
Postat av: Terese

Söt bild :)

Allt bra?

2009-08-17 @ 19:53:44
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0