AJ

godmorgon på er, blev inget skrivande igår för jag var i full gång med att cykla till svartöstan och tillbaka hem. Har så ont i rumpan idag så jag kan inte sitta på en vanlig stol förrens jag får jätte ont. Hehe. Jag, linnéa och marlene cyklade iväg vid halv 7 tiden mot storheden för linnéa skulle kolla på hårfärg och sen tog vi glass + milkshake (jag tog en lyxshake dom andra glass). så långt gick det bra, gjorde lite små ont i rumpan efter cykelturen i förrgår men jag fortsatte. Så cyklade vi vidare plötsligt var vi i stan där jag bara var tvungen att köpa mig en till milkshake. Älskar max lyxshake alltså! Sen utan att tänka vart vi skulle så började linnéa cykla mot svartsöstan, vi tänkte väl inte så mycket på att det var dit vi skulle förrens vi var vid isbrytarna då jag var tvungen att fråga vart vi var påväg då jag fick svaret. svartöstan lite oskyldigt från linnéa. Hon ville träffa sin pojkvän som bor där, måste bara säga det här; DOM ÄR DET SÖTASTE PARET JAG NÅGONSIN SETT!!!.. går inte att beskriva, jag lever i alla fall på deras kärlek när jag inte har någon att älska själv :)

Efter några timmars cyklande var vi framme i svartöstan då och där satte vi oss på en gräsmatta och inväntade linnéas pojkvän och hans kusin som kommer från finland (fortfarande sur över att marlene inte pratade finska!).. Satt med dom ett tag och pratade och sen blev det mörkare och kallare så vi började cykla hemåt. Jo tjena, min rumpa värkte så jag trodde den skulle trilla av. Till statoil kom vi i alla fall (i gammelstad), där köpte vi lite påfyllning i form av en loka (min) och sen några frallor och juice (marlenes).. sen fortsatte vi och fortsatte sen helt plötsligt var vi hemma efter mycket om och men. en sak kom jag fram till. Jag kommer inte cykla på ett tag efter det här! 

I och med att det åskade och blixtrade och var mörkt så sov marlene hos mig. Vi åt lite kvällsfika direkt när vi kom hem sen slängde vi oss i sängen och snackade ett tag tills vi båda bara slutade och somnade. I alla fall jag! Sen vaknade jag vid 10 tiden av att marlene var uppe så försvann hon så jag trodde hon var på toa eller något. då hade hon gått ner och satt sig i vardagsrummet. haha, söt tjej det där. Jag gick upp i alla fall och så satt vi och kollade på långben, kalle anka och musse på disney channel (i brist på annat på tv).. Åt lite frukost och sen åkte marlene hem. Så såg kvällen ut igår + dagens morgon. Har också foljt budgivningen på vårat hus, gosh vad spännande alltså. Blir att firas ikväll i alla fall.

Men nu ska jag ta och hjälpa pappa lite, bilder från igårkväll kommer senare när jag hittat sladden som jag packat undan någonstans. Puss

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nemeen! TUSEN tack :D

2009-08-11 @ 12:58:34
URL: http://lindablom.se
Postat av: carro

sv: nej precis, tycker de är bra att det finns såna här bilder eftersom så många tjejer strävar efter att perfektionen de tror kändisarna har.

2009-08-11 @ 13:48:29
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-11 @ 18:12:16
URL: http://misswivel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0