Allt strular för mig!

Hejsan, har varit strul hela dagen med vårat internet. Vi har köpt en ny dator och när vi lade till den i vårat nätverk så försvann mitt från min dator och den ändrade lösenordsfras och ja, allt möjligt. Sen orkade jag inte med det och det var dags att åka till stan med mina brudar, fikade och så fick jag en jätte fin present av marlene! Det var ett usb-minne med en massa bilder från förr och nu.. dock blev jag ju väldigt ledsen över hur jag ser ut idag men ajja! bara att göra någonting åt det. Kommer verkligen sakna er jäätte mycket! *tårar faller*

Kommer verkligen aldrig glömma er, hur kul vi haft under alla dessa år vi varit vänner. Jag säger bara; kråk-tiden vilken tid alltså! haha. Ni är guld värda!

Har varit och köpt en mp3 också, det var det jag skulle köpa idag som var lite smått hemligt ;) blev en Zen mosaic med 8 gb minne. inte dåligt det! Det kommer säkert en bild på söndag för nu har jag alla sladdarna nerpackade! Jag åker ju imorgon :(

Nu ska jag vara lite social med familjen, puss :)

Kommentarer
Postat av: vivvi

Har du några tips att ge på hur man får blommor till headern och profilrutan?

2009-08-14 @ 21:20:11
URL: http://gottochenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0