are you ready?

Gud så trött jag är, helt slut och matt och ögonen är knappt öppna. Tror det blir en hyfsat tidigt kväll i alla fall (enligt mig är 23 tidigt på ett sommarlov!). Har ändå sovit en stund i dag också efter att jag städat tog en liten powernap och drömde lite skumma saker.. Drömde om att jag var kompis med amir (sveriges coolaste bög!) och vi gick runt på stan och han valde kläder åt mig och saker, sen kom kissie förbi men vi total dissade henne? haha, lite skum och fjortis aktig dröm. Började skratta direkt när jag vaknade!

Har suttit den senaste halvtimmen och hitta låtar. Hittade några nya godingar som verkligen kommer nötas nu! Älskar ballader med starka texter, alltså dom som är sorgliga. Sökte lite på youtube och kom fram till alla r.i.p klippen, sorgligt men jag fick tag på en hel del bra musik genom det också.

imorgon blir det upp ganska tidigt och plocka i ordning det sista och bädda sen ska vi iväg någonstans medans mäklaren har en visning här. Hoppas någon nappar på huset och lägger ett bud så vi kanske kan få den lägenheten vi vill ha i växjö, den är så fin alltså! men kommer nog flytta hemifrån ganska snabbt ändå. Jag är mer en människa som funkar när jag är själv och har något helt eget att ta hand om. Får se hur det blir, är ju dyrt att bo i egen lägenhet men jag får väl börja ta något helgs/kvälls-jobb. Förutom att jag ska vara iväg mellan halv 2 och 3 eller något sådant så vet jag inte vad jag ska göra. Man kanske far och hyr en film kanske, finns inget på tv på sommaren. sucks!

Nä nu ska jag borsta gaddarna och sen ska jag nog gå och lägga mig om jag inte hittar på någonting annat att göra, puss och godnatt i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0