bilder :)


min hund var lite trött efter att ha plockat hallon!


linnéa och marlene :)


en en gång linnéa och marlene


haha, skulle bli en bild på det dåliga vädret men det blev en utsiktsbild istället :)


sen blev det mörkt :O blev faktiskt en ganska cool bild :)


våran ratt på i någon underlig vinkel :D


hehe, en liten ego bild i bilen :D


där fick jag min spruta, AJ!  man ser en lite fläck blod också om man kollar noga.

Haha. Men nu ska jag tillägna lite tid åt att packa. Ska byta en väska mot en annan för att jag ska få plats med mer :) Puss

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Jag gillar den första bilden, så söt :)



/ En tjej i storstan

2009-08-12 @ 21:29:31
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: ebba

Vad är det för modell din mobil? Och visst är det en samsung? :D



Du kan föresten svara som en kommentar eller nå så tittar jag sen :)

2009-08-13 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0