blogg.se är segt?

Skulle nyss kolla statistiken, jag vet att den inte är så hög men ändå, då har den slutat räkna sen den 23:e :/ Och jag VET att folk har varit inne på den som senast igår.. Skumt. Dom verkar ha mycket problem, vissa dagar kan man inte ens komma in på bloggen och ibland så har man skrivit värsta bra inlägget och så far hela bort..

Vaknade vid halv elva idag av att min pappa ringde. Först i hemtelefonen, den var för långt bort så den orkade jag inte springa och hämta. Sen ringde han till mammas mobil, den låg också för långt borta så sket i att svara i den. Till slut ringde han min mobil, då orkade jag svara eftersom den bara låg 1 meter ifrån mig. Lathet på högsta nivå!

Somnade vi 4 tiden i morse, blev en lång kväll med många skratt och knasiga saker. Märkt att mellan 1-2 så är jag som mest trött men om jag bestämmer mig för att vara uppe då istället för att gå och lägga mig som kroppen vill då blir jag helt speedad istället. Kan typ göra vad som helst, nästan.

Åt nyss en god portion med glass och hallon, mums. Fast inte färska hallon som är det godaste som finns! Ska snart, snart börja att plocka i ordning på mitt rum. Snart. Eller inte, kanske sätter mig och läser bloggar istället ;) Låter mycket roligare. Men tyvärr så finns det stökiga rummet alltid kvar och jag måste ta itu med det någon gång. Det kommer några som ska hämta min soffa imorgon vid 12 och då ska mitt rum vara i fint skick. Får se hur det blir med det.

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt och roa mig med att läsa om andras liv, puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0