bränt mig på nästippen

Haha, av alla ställen så har jag bränt mig på nästippen. Ser riktigt roligt ut. Haha, men det lär försvinna ganska snabbt, det brukar det göra när jag har bränt mig :) Kom nyss in och har tagit mig en kall dusch, var jätte skönt. Älskar att duscha när man är sådär varm och svettig (inte jätte svettig för då eftersvettas man bara, men lite) och så tar man en lång kall dusch.. Åhh.

Ska snart gå ner och baka en blåbärspaj, snart. Lade mig så skönt nu så jag vet inte om jag orkar gå upp. Men det är inte bråttom i och för sig. man kanske ska göra den ca en timme innan dom kommer så får den stå och gosa ihop sig och bli lite ljummen, låter väl gott? Det lät bättre än att göra den nu och låta den stå och sen värma upp den igen. Vila får det bli! Fast.. måste plocka i ordning på mitt rum. äsch, det går snabbt det får vänta det med.

Har lite saker att göra, samtidigt som jag vilar, på datorn nämligen. Ska fortsätta leta lägenhet/elevrum och sen måste jag ju in på alla "gratis-sidorna" som jag är medlem på så man får poäng. hehe. har snart två presentkort på 250:- från gratismakeup och gratisklader. Sedan har jag en biobiljett som är på väg hem från gratismode. inte helt fel. Så ser det ut någon timme framåt sen blir det nog tv, måste ju se the big final av american idol! hehe.

Puss på er, får se om jag uppdaterar före eller efter middagen men det får vi se.. Bilder kommer ikväll i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0