CREATIVE mp3-spelare MOZAIC EZ100 8GB







Creatives ZEN Mozaic EZ100 är en mp3-spelare med unik design. Det inbyggda minnet på 8GB ger dig plats för runt 2000 låtar i normalkvalitet och längd. Den avancerade färgskärmen är riktigt suverän för att både titta på foton och filmklipp. Med funktionen röstinspelning kan du använda din Mozaic EZ100 som en diktafon. Ljudformaten som stöds är MP3, WMA, WAV mm. Fotoformat som stöds är JPEG, BMP, TIFF, GIF. AVI filer för videouppspelning. Alarm, klocka, kalender är några övriga funktioner som inryms i Creative Mozaic EZ100 8GB. (taget från onoffs hemsida!)

Mina åsikter:
Det här nog den bästa mp3:n jag någonsin har haft. Slår ipod i hästlängder. Den har bra ljud, bra program till, navigeringen är enkel, den är lätt och smidig och inte allt för tung och klumpig. Har inte funnit ett minus med den ännu! Och jag hoppas att det inte finns någonting heller. Eller det ända som kan vara ett minus är att den är plastig men för mig är det inget problem som det är för vissa andra så för mig är det inget minus. Allt som allt en helt suverän mp3, om du funderar på att köpa en ipod tänk om igen och köp den här mp3:n istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0