depends slingor + blekning

Det är nog det bästa sling kitet + blekning jag har testat. tog inte alls på håret så värst mycket. Sen blev det inte helt oranget heller. Brabra. Blir nog bra, fast ändå synd om mitt hår. Tur att jag köpte en ny inpackning igår som tydligen ska vara jätte bra. Får ta den ikväll och sova med den.

Idag så har vi bytt ut våran gamla äckliga trasiga spis-fläkt. Fy f*n vad den såg ut alltså, grisigt fett på hela undersidan och i rören och ja överallt helt enkelt. Det var ingen trevlig syn, men nu är den nya på plats och det ser mycket bättre ut.

Sen har jag inte gjort mycket annat. Ikväll blir det att kolla på sommarkrysset, om det nu sänds fortfarande? har inte någon så direkt koll men jag tror nog att det sänds ikväll.

måste kolla...

japp det gjorde det men det var inte värst bra artister. Ajja, någonting att ha som underhållning för ikväll. Känns som jag är den enda luleå-bon som sitter hemma när det är lule kalaset men vadfan. 300 spänn för en helg med dåliga artister. Nah, det orkar jag inte slösa bort nu när jag är fattig och ska köpa en hel del saker tills jag flyttar.

Man kanske skulle åka iväg och hyra en film eller någonting, är lite barnslig av mig och skulle vilja se high school musical 3 faktiskt. Vissa filmer är sånna filmer som man bara måste se. Som harry potter, ice age, spiderman, high school musical då, pirates of carabien (stavning?).. Man bara måste se dom :D

Nä nu ropar mamma, måste hjälpa till lite. Pussheejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0