dunder kul kväll

hej hoppsan, det blev emot att sluta blogga som blev majoritet. Så jag fortsätter i den mån jag okar.

Va på en fest igår, det var kul. Vi åt tårta och så pratade vi och kollade på michael jackson konserter och lite annat. Människorna jag fick träffa där var riktigt sköna personer alltså. Får göras om tycker jag.

Annars gjorde jag inte så mycket igår förutom festen och gå och handla lite kläder, byxor och så blev det lite smått annat. Hittar inte kamera sladden någonstan så kan tyvärr inte lägga in bilder. Synd för jag vet att det är roligare att se bilder än att sitta och läsa en hel text liksom, men kan inte göras något åt just nu.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, nu tänkte jag gå och laga mat i alla fall. Är verkligen jätte hungrig, min frukost blev 3 glas läsk. Nyttig som man är! Sen ska jag hoppa in i duschen också när jag orkar.

hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0