en söndag

Ja ni, fläskarré på grillen och kroketter i ugnen som snart ska avnjutas. Inte dåligt. Älskar grillat, speciellt när det är grillat med kol men det har vi inte utan vi har gasol men det funkar också.
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har städat i alla fall så det ser nogorlunda snyggt här inne. Ska bära ner ganska många saker till förrådet imorgon också, innan killen som ska hämta soffan kommer. Sen blir det nog fint så att jag vågar släppa in folk hit för visning av huset. Bara toaletten kvar!

Ikväll har jag inga planer än, kanske skulle gå en promenad med linnéa? men det får vi se. Hatar söndagar, så slöa, så tråkiga, så ointressanta! Fast det blir ju till vad man gör det men ändå. Det är något speciellt med söndagar som gör att det bara är tråkigt. Brukade se på priviledge på femman men jag har missat så mycket i och med att jag var i växjö så jag vet inte vad som har hänt. Känns lite lönlöst att sitta och försöka förstå. Vi får se vad jag tar och hittar på.

Hatar finnar, vem gör inte det förresten? Jag får typ aldrig finnar men just nu har jag fått en jävla mitt vid näsan. Det är typ ingen vanlig finne heller utan det har vätska i sig. Sen har jag en massa små knottror i pannan som tydligen ska vara nå mallorca-acne tror jag dom kallade det. Man får det om man använder för oljiga solkyddsfaktorer i ansiktet när man solar och då kan man få knottror. Men dom skulle också gå bort men inte har dom gjort det inte, har bytt solskyddsfaktor och jag tvättar varje dag men icket så nicket. Jag som hade sån fin hy innan. Ska se om det kan hjälpa med den nya ansiktkrämen som jag ska få i födelsedags present av mormor. Får den på onsdag så det blir att pröva den direkt när jag kommer hem. Har en ganska så billig ansiktskräm nu, kan det vara den som är orsaken?
Får hoppas dom försvinner snart i alla fall!

Nu är maten klar, åhh. det bara kurrar i magen. Puss, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0