Gick suveränt bra

Under tiden vi var iväg för att visningen skulle vara här så har det varit 15 familjer inne i vårat hus och kollat. Det ska tydligen ha gått jätte bra enligt våran mäklare. Känns skönt, då kanske vi kan få det sålt snabbt. Vi har en visning till imorgon också så troligen så kommer några av dessa familjer lägga ett bud efter imorgon. Spännande.

När vi var iväg så åkte vi till max och tog varsin milkshake, jag själv tog en lyxshake (Den nya med jordgubbsbitar i).. Den var jätte god. Sen åkte vi ut till lövskär en stund, jag stannade i bilen för det var alledes för varmt ute. Man smälter ju nästan. Haha, sitter och kollar lite på mina händer när jag skriver det här just nu och märkte att min högra hand är mycket brunare än min vänstra. Ser skit konstigt ut, detsutom så är den vänstra helt prickig för jag har fräknar på den. Mina pigment är lite överallt, har för mycket på armen och på vänstra handen men sen har jag en fläck på magen som aldrig blir brun, kan det vara dom pigmenten som är på armen + handen som ska vara där tros? roligt ser det ut i alla fall.

Har inte mycket att göra nu, är jätte trött så funderar på att ta mig en powernap men risken är att jag inte kan sova inatt då. Vi får se vad jag orkar och gör. Ikväll vet jag inte heller vad jag ska göra, söndagar är sega! Kanske tar och kollar på priviledge fast att jag är efter i serien men bara för att ha något att göra liksom. Men vad ska jag göra innan dess? Jobbigt läge alltså.

Ska äta lite lunch nu i alla fall, hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

svar: varsågod och tack ^^ Hehe, jag gillar dina färger. Är blå favoritfärgen då eller? :)

2009-08-09 @ 14:43:08
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Rebecca

har du haft en bra helg? :)

2009-08-09 @ 14:56:29
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0