godmorgon

Ska snart iväg och handla, får se vad det blir. Pappsen kom in med ett förslag idag men jag vet inte om jag vill ha en just sådan. Men vi ska åka dit så får vi se vad som finns. Helst vill jag ha en med lite färg också och inte är helt svart och tråkig. Vi får väl se, kommer säkert bli övertalad och ta någon tråkig sak men egentligen vad gör det? man ska ju inte ha den som värsta assecoaren. Haha.

Annars idag då, ska in till stan med mina tjejor och fika vid 2 tiden skulle jag, marlene och linnéa åka in för elin åker  tidigare. Sen får vi se när jag kommer hem. Ikväll så ska vi i alla fall fira mig på sunderbypizzeria. Undra vad man ska ta och äta?

Nä nu måste jag springa på toa sen ska vi iväg, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0