Har inte varit hemma på nästan hela dagen..

puhew, äntligen hemma. Får ta det lugnt ett tag. Åkte ju till stan med mormor vid 1 och sen dess har det varit full rulle. När jag kom hem från stan hann jag knappt äta, eller jag åt inte för att jag kan inte slänga i mig mat för jag får så ont i magen så jag har itne ätit förrens nu. Ni kan gissa vilken baota portion det blev. Efter stan då så körde jag min syster till sin fotbolls match, blev kvar där med en kurrande mage. Skulle nog inte ha följt med ändå, fast jag vill ju köra så mycket som jag bara kan nu på de sista veckorna jag är kvar.

Nu sitter jag i min säng och kollar på sakerna jag fick av mormor. Ett skärp, datafodral, lancome ansiktsmjölk och lancome återfuktnings någonting. Blev få saker men väldigt dyra. Blev bra och jag är nöjd. Ska snart gå och pröva produkterna från lancome snart. Sitter och gottar mig med en popcornpåse just nu. Ska se film sen tänkte jag, blir nog att se bedtimes stories eller yes man.. vilken är bäst egentligen? :)

Nu ska jag äta upp mina popcorn sen tvätta + återfukta mitt ansikte och sen lägga mig till rätta och slå på någon av filmerna. Puss och sov gott sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0