huvudvärken spränger!

AAJ, känns som om någon trycker på båda mina tinningar så hårt dom kan eller slår med en metallstång. Obehagligt. Ska snart gå ner och ta mig en pronaxen.

Nu har jag fixat ny design också, tack vare designa din blogg! Hade inte klarat det utan hans guider alltså. Fast man lär ju sig eftersom så att man kan göra allt sen förhoppningsvis utan guidernas hjälp! Just nu får det se ut såhär iaf.

Ska nu när jag ändå springer ner för att hämta en huvudvärkstablett också hämta lite jorgubbar med glass och grädde! Riktig efterätts dag, hehe. Vi fick 3 liter jordgubbar av våran granne för någon stund sedan. Synd att låta dom ligga och ruttna så dom ska bli uppätna så fort som möjligt.

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0