idol; katrin zytomierska

Sitter och kollar lite på gamla avsnitt av årets idol.. Fyf*n vad jag stör mig på katrin alltså. Hon är 31, väx upp eller vad? Jag brukar inte vara elak eller ha fördomar men alltså där är hon fan hemsk. Säkert en väldigt trevlig tjej privat men att göra bort sig så som hon gör.. Hatar provocerande personer...

med det sagt så, kom nyss hem från en skön och tanke rensande promenad. Var lite smått kul när jag kom hem;

Ring, ring

Jag; hej, vad vill du? (lite allmänt irriterad!)
Pappa; hej, vart är du?
Jag; på mitt rum
Pappa; jasså, när kom du dit?
Jag; för typ 20 minuter sedan
Pappa; jaha, sov gott hejdå..

Haha, okeej. det lät inte så kul när jag skrev ner det här men alltså att ingen märker varken när jag går eller typ kommer hem. Har varit såhär flera gånger.

Nu ska jag ta och kolla på snuten i hollywood :) alltid lika mysigt med gamla filmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0