if i only knew that love could hurt so bad

Hejsan, är nyss hem kommen från mormor's house och har också fått i mig lite föda i form av rester. Blev potatis gratäng med köttbitar för mig. Sitter och försöker få tag på marlene och ska se om vi ska umgås idag en stund. Är otroligt trött nu, somnade någon timma innan vi skulle till mormor. Var en otroligt skön powernap..

Måste bara berätta att jag har fått boende nu. Fått ett elevrum på ett boende inte så långt ifrån skolan. Där är delat kök och tvättstuga om jag fattade allt rätt. Kommer i alla fall bo på en avskiljd våning för att det är släcknings tid och alkohol bevakning och vad det nu var dom hade sagt. Blir nog bra. Nu börjar nervositeten komma lite smått. Undra vilka jag ska gå i samma klass som, kommer jag få vänner? orkar inte tänka på det nu..

Nu ska jag fortsätta med att försöka få tag på marlene och lyssna på min fantastiskt bra musik.. puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, fin blogg:)

följ mig gärna via bloglovin

2009-08-12 @ 20:06:08
URL: http://emeliekantola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0