jag har blivit brun!

Hej, efter några timmar på stranden så kan man se att jag har blivit brun. Har streck vid troskanten och sen på benen (eftersom jag hade shorts).. inte det snyggaste men jag har inget annat så det får duga.
Kul har vi haft i alla fall, marlene körde världens diss på sveriges tjejer alltså. Det var ungefär något såhär;

elin;.... blonda tjejer, blekt hår med hår extensions och stora bröst..
marlene; som sveriges tjejer då!!

Hahah, vojvoj. Hon är gullig hon. Tror det var något sådant. Min hjärna hänger inte med just nu. Har inte ätit på hela dagen eller druckit. Får skylla mig själv men ändå en förklaring varför jag inte kommer ihåg. Eller så börjar man bli gammal? ;)

Lite bilder från dagen.

Bara en måste bild när man solar + linnéas fot :)


Solen var väldigt stark idag + att det blåste så de var skönt att sola inte så
att svetten bara rann och rann utan behagligt.


Marlené och elin gick och badade och kom tillbaka med varsin hand
full med vatten och slängde på mig och linnéa. Jag fick små vatten droppar
alledes runda för jag hade olja på mig :) lite smått gulligt

Det var de, ska snart äta. Håller på att hungra ihjäl. Nu skrek pappa; MAAT!.. Måste rusa. Pussheejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0