jobbjobb

det är helt otroligt nu har jag två jobb eller ett säkert iaf, söndag den trettonde ska jag servera på stadshotellet. inte helt dåligt inte. Blir nog kul. Har också fått praktik nu, tyvärr fick inte mina klass kompisar där men jag hade egentligen inte heller fått om jag inte hade kännt en kille där :) brabra.

ska snart och äta lammstek hos min farmor och se på fotboll tror jag, vi får la se. Få lite gratis mat är inte alltid så fel nu i dessa tider. ska ta och slänga i mig något litet att äta tänkte jag innan jag ska dit. det brukar vara så att när jag kommer dit är det en halvtimme kvar tills maten är klar så lika bra att dra ut på det lite men just nu är jag as hungrig. funderar på att ta en liten pizza bit, vore inte helt fel :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0