LDB goes berry limited edition

Sitter och sniffar på denna goda lotion just nu. Underbart. luktar bär och en aning grädde. Love it.



Ska gå i säng nu tänkte jag, är så otroligt trött efter våran simtur + cykeltur. Sitter samtidigt och har en massa idéer för mitt rum men jag flyttar ju i april igen så det känns inte värt att lägga ner några stora summor på att måla om eller hänga upp tavlor och sånt. Det får vänta tills jag får mitt riktiga rum sen, fast det kommer jag också bara ha ett litet tag om det blir så som jag planerat på ett ungefär. Hehe. Nä men nu ska jag faktiskt i säng men först blir det att borsta gaddarna och tvätta ansiktet. Taggar för en hel dag i köket imorgon, skulle simmat skit tidigt imorgon men jag orkar inte + att jag börjar typ få feber :/ Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

så lite så:) harft en trevlig dag?

2009-08-31 @ 22:57:25
URL: http://joachiimz.blogg.se/
Postat av: ellen eeeeeee:)

Var det den krämen som jag och hedda fick lukta på? isåfall, den luktade asgott! :D

2009-09-01 @ 07:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0