måndag den 10 augusti

hejhej, kunde inte skriva igår kväll någonting efter att vi hade varit och cyklat jag och linnéa för här var det alledes mörkt på himlen och det både blixtrade och åskade så bredbandet åkte ur lika så tv aparaterna så det var bara att gå och sova när man kom hem. Vi cyklade då till statoil i gammelstad, gick bra på dit vägen men inte på hemvägen. Eller bra gick det men vi vart lite rädda för det började mörkna jätte mycket och det började blixtra och sen åska. Så vi skyndade oss till linnéa och så kom min pappa och hämtade mig :)

Idag har jag inte gjort allt för mycket, har suttit och lyssnat på när min pappa ringt min gamla studievägledare och min nya + vårdcentralen och en hel del annat. Det börjar ordna sig allt nu, ska senare iväg och hämta papper och mina skor på skolan. Sista gången jag sätter min fot där troligtvis. Lite sorgligt ändå! menmen, nu är det såhär i alla fall.

vi ska iväg och handla lite också, ska köpa massor av tidningar som jag ska ha med mig på tåget på lördag. lite tidigt men jag orkar inte åka och köpa det senare, skönt att kunna packa allt nu innan i stället.

Nä nu ska jag kolla runt lite på internet, ska kolla en sista runda på lägenheter och så. Kan vara så att skolan har fixat men lika bra att ha en back up. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0