mat, städa och fotboll

detta kommer min eftermiddag/kväll betså av. ska snart äta lite rester till mat sen blir det att städa, IGEN. för vi har visning idag igen. Det positiva är att det kommer ju mer spekulanter och vi har fått bud så då kommer det säkerligen bara bli högre och högre och så slipper vi visningen som skulle varit nästa fredag om det hade varit få spekulanter på visningarna. Det är inte så jätte mycket att städa men ändå, jobbigt att jag fått göra det nu i snart 2 veckor.

Sen blir det fotboll i alla fall, tror jag. Får se hur vädret blir. Just nu så åskar det och blixtrar igen men det är inte säkert att det kommer just över oss utan det gick nog mest i boden idag. får hoppas på det. Ska om det är "fint" väder kolla på när min syster kollar på fotboll då och sen ska jag hämta min cykel som jag lämnade hos linnéa igår... Tror jag i alla fall. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt och se om mäklaren säger någonting om det kommit något mer bud, lite små nervöst så för man vill ju få mycket. Vi har ju gjort mycket renoveringar och bytt ut saker och så så man hoppas att man får lite valuta för jobbet. Bara vänta och se.

men nu skriker dom att det är mat, hörs senare :) puss

Kommentarer
Postat av: carro

Kolla in bilderna på min blogg,kändisar utan smink!! Vad tycker du om bilderna? :-)

2009-08-11 @ 01:49:25
URL: http://caaarolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0