Nu är allt klart!

Nu är allting klart:

♥Packa klart (check)
♥Fixa mp3:n (check)
♥Städa (check)
♥Göra i ordning maten till tåget (check)
♥Säga hejdå till mina vänner :( (check)

Det var dagens att-göra-lista. Inte allt för kul men måste göras. Har suttit och kollat på bilderna som jag fått från marlene, så gulligt. Fick även en bild av linnéa, så gulligt. Blev helt rörd! Har också fått strikta order att jag måste komma upp på jullovet så nu är det bara att spara pengar!

Nu ska jag ta och trixa lite mer med min nya mp3, håller på att lägga in filmer. Fast först måste jag konvertera dom men nu vet jag hur man gör och då går allt som smort. Ska bara lära mig naviger i den nu! Kanske lägger in en recension på den sen. Det jag har prövat nu verkar super bra, lätt navigering system (det lilla jag gjorde i den, alltså gå till setup och byta till svenska) sen programet till den är också lätt.. Haha, ska inte skriva för mycket nu utan en hel recension skriver jag sen :) Puss

Kommentarer
Postat av: linnea

kommer verkligen sakna dig..

2009-08-14 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0