nu är det alledes tomt

Nu har jag inte mycket saker kvar, har snart tagit ner allt som jag haft på mitt rum. Har endast sängen, klädställning, fåtölj, spegel och några backar här inne nu.. Resten är väck. Inte ens något krimskrams som jag brukar ha. Helt sterilt. Har städat ut badrummet också, det var en hel del jag hade i mitt badrumsskåp. Hehe. fyllde en hel stor plastlåda med saker därifrån. Ska nu gå ner och lämna det sista i förrådet sen ska jag ta min godispåse och gotta med, tycker jag är värd. Borde inte äta det egentligen men det blir en sista godis innan dieten ska börja, blir en hård en den här gången. Nä nu kan jag inte sitta still längre. Puss, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0