nu är flytten nära!

Nu är det bara ynka 3 dagar kvar innan jag sitter på tåget mot nya äventyr, mot ny skola, mot en ny EGEN lägenhet (elevrum men är ungefär som en lägenhet) och mot en ny stad framförallt. Visst jag har bott där men det var för 6 år sedan, mycket har färändrats! Nu ska man skaffa sig nya vänner och så också, vad pinsamt. Jag som är så blyg och kan knappt ta kontakt med nya personer, gör alltid bort mig på något vis. Hoppas det går bra i alla fall och att det är en bra klass jag kommer hamna i!
Från Luleå!

Till Växjö!

Nu ska jag ta och göra någonting annat, packa kanske? Har en hel del kvar att packa ner. Helst hade jag vela åka och kolla på en ipod för min har ballat ur totalt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: Hehe, jooh ^^ Men han är lite.. fjollig X'D Haha det är därför jag gillar honom. Han är så kul ^^

2009-08-13 @ 12:33:01
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Jonnie

Sv: Tack : ))

2009-08-13 @ 12:48:45
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Elina

Usch vad du kommer sakna HR1B, eller jaaa mig kommer du ju sakna liiiiite mer än alla andra.. Taha visst? ;d

2009-08-13 @ 13:30:21
Postat av: Anonym

svar till elina: haha, jo visst ;)

2009-08-13 @ 14:07:59
Postat av: Linnea

Hoppas att det går bra med flytten. Är lite avis på dig men så är det

2009-08-13 @ 14:14:42
URL: http://excellentlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0