nu blev det tomt!


Detta är vad jag har i mitt rum nu en klädställning med tidiningar i och en överfull resväska och en spegel + en säng och en fåtölj..
Känns väldigt tomt kan jag säga..

Nu ska jag bara ta det lugnt tills han som ska ha soffan kommer sen tror jag att det blir att dra med pappa till rusta om jag orkar. Blev inte så att jag skulle umgås med marlené för hon skulle till haparanda.
Hatar den här flytt känslan, det är någonting som gör att stämmningen blir konstig. Vi har inte ens typ hittat en lägenhet, eller vi har men det är mer spekulanter på den och vi kan inte veta förrens om 2-3 veckor om vårat hus är sålt så vi får se hur det går annars måste vi leta efter annat. Ska bli så skönt att slippa all den där packningen och nervositeten. Får underhålla mig med skolan, kompisar och någon till. Blir nog bra. Men jag kommer sakna det här i luleå, där jag har vänner och släkt också. Har haft mina "ungdoms-år" här och har en hel del minnen. Alla är väl i och för sig inte bra men ändå, jag har riktigt fina minnen också.. buhhu. HATAR DET HÄR, HATAR KÄNSLAN!!

Nu ska jag av reagera mig på nå/nån.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0