nu blir det slöa för min del!

Hehe, kom hem för ett tag sedan efter att ha hämtat både min mamma och min syster + hennes kompisar. Skjutsade först hem mamma för att sedan kunna hämta alla. Sen skjutsade jag hem all dom då. När jag kom hem fick jag direkt ställa mig och laga plättar (skulle lagat tidigare men då ringde både syrran och mamma och sa att dom ville bli hämtade). Tog en bra stund att göra alla plättarna och varmt blev det. Sen när jag hade gjort klart maten och fått ner den i magen så var jag tvungen att städa kylskåpet. Usch vad den såg grisig ut. Nu är den fin i alla fall.

Nu blir det slöa för min del, ska nog ta och sätta på en film eller någonting. Ikväll blir det att ta det lugnt och försöka hitta lite elevrum och sådant på blocket. That's my night. Sen blir det att vara social på msn.

Nu checkar jag ut för stunden, hörs senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0