nu blir det stan igen!

Godmorgon, ska om ca 2 timmar åka in till stan med min mormor. Vi ska köpa en födelsedagspresent till mig och sen så skulle min mormor köpa någonting mer. Sen ska hon till frisören också. Lägntar väl inte så mycket för jag lär nog får en hel del kommentarer om mitt hår och om att jag ska flytta. Får stänga av öronen lite helt enkelt.

Senare idag så ska jag eventuellt köra min syster till sin match i piteå, eller i alla fall nära piteå. Ska köra så mycket jag kan nu på den tiden jag har kvar här. Hoppas dom flyttar ner innan jag ska börja köra på körskola i alla fall så jag kan få träna hemma också och inte bara där.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch. Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0