nu börjar nervositeten

Jag kan inte mer än säga fy f*n.. Jag mår inte bra nu alltså. Är hur nervös som helst samtidigt som jag har världens mens-värk. Ingen bra kombination ska jag säga, min mage spricker snart känns det som. Nä, such det här är ju inte kul. Ska gå ner och ta en panodil snart så det förhoppningsvis lägger sig lite så jag slipper det onda på tåget för det är ju inte så kul att ligga där med världens mag-värk.. känns som om jag ska göra en sån som hon på nattliv? gjorde. heter det så? hon som spydde framför kameran. I alla fall, så känns det just nu. Ingen härlig känsla.

Idag ska jag till min morfar och fira hans födelsedag, vet inte hur gammal han blir men dit ska jag i alla fall. Får fråga mamma hur mycket han fyller. Fast just ja, han har ju slutat fylla år. Han är fortfarande 28. Haha, så kan man också säga. Dit ska jag och äta tårta, ge honom den bästa presenten han någonsin kommer fått/få i hela sitt liv. Något han önskat sig länge och han är värd det ska jag säga! Får se om man själv får en liten present i förtid av honom. Ibland delar dom upp vad dom ska köpa och eftersom jag redan fått presenter av mormor så är det ju bara morfar kvar om han nu inte bestämt att det mormor köpte var från honom också, det vet man aldrig. Det får vi se sen.

Sen ska jag hem efter det och göra i ordning det sista inför resan. Bara packa i lite små saker som jah använt nu på morgon (smink, tandborste, tankdkräm, deo, dator). Sen bär det av mot tåg stationen. Vet inte om jag ska gråta eller om jag ska vara glad för är jag ledsen så kommer dom i växjö tro att jag inte vill flytta och gråter jag inte så vill jag inte att dom här ska tro att jag vill flytta. För jag vet inte vad jag vill, jag vill flytta men ändå inte! sk*t också!

nä nu är min mag-värk så oumbärlig så jag måste gå och ta en panodil. Hörs senare, puss :)

Kommentarer
Postat av: Words by Saga

Jätte söt blogg du har :)



Kram :)

2009-08-15 @ 10:37:28
URL: http://sagaridde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0