nu funkar internet

hejsan, länge sen. sedan jag flyttade in på internatet så har inte mitt internet funkat. har kännt mig helt ensam. haha. nä jag har haft emma min kompis och så skolan men ändå. det har varit lite segt på kvällarna. ska iaf snart gå ner till stan och möta emma hos frisören. Måste eventuellt handla också, en av mina nya erfarenheter. Åka och handla helt själv och gå och kolla på det billigaste men när man väl kommer till kassan tycker man att det ändå blev skit dyrt. Det tänker man ju inte alls på när man är med föräldrarna då bara slänger man i all maten i vagnen och sen så betalar dom liksom.

Det är mycket man måste göra när man bor själv, städa är väl det tråkigaste men det måste göras. Det är bara till april så.

Vad har jag mer gjort, jo börjat skolan. Helt nytt alltihop men det har börjat ganska bra faktiskt. det har sina negativa och positiva sidor men jag får stå ut. Blir nog lättare och lättare för varje dag!

men nu ska jag nog ta och börja dra mig mot stan.. vi får höras senare :)


Kommentarer
Postat av: alex

Vilken av de stora bloggarna är din favorit ? :)

2009-08-27 @ 17:54:36
URL: http://alexanderdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0