ny design!

Nu har jag äntligen fått en ny design, denna är gjord av en tjej som gör gratis designer. Man får skicka ett mejl där man skriver om man har något speciellt tema, bloggadress, färger, bilder och lite annat sådant. Sen fixar hon det i mån av tid såklart. hennes blogg heter http://karrosdesigns.blogg.se..

Nu känns det lite roligare att blogga när man inte skämms för att ens blogg ser hemsk ut. hehe. Ska gå och ta mig en macka hade jag tänkt sen ska jag tråka vid datorn. Har inte mycket annat att göra. Alla filmer har jag sett så många gånger nu så måste vänta ett tag med att se dom, sex and the city boxen lämnade jag i växjö, på tv finns det inte mycket att se och umgås med någon kompis nu blir i typ någon timme sen kommer jag vara über trött. Ajja, kan vara skönt att vila lite ibland men inte för mycket för då blir jag rastlös :D

Imorgon blir det att åka och handla, måste ha lite saker tills kvällen imorgon då jag ska ha min födelsedagsmiddag. Vaniljsås, godis, chips, läsk, mangoraja, kyckling, köttfärs, tacos-tillbehör, ägg, grädde, mjölk, sirap mm står på min inköpslista. Allt ska inte vara till min fest men de 4 första sakerna i alla fall. Är lite lat så jag orkar inte laga någon fancy-middag imorgon utan det blir köpespizza med blåbärspaj till efterätt (den är självklart hemmagjord!).. Efter att vi varit och handlat ska jag steka i solen! Har kommit fram till att jag måste blir riktigt brun nu när jag är här uppe för att det regnar bara nere i småland så dom flesta måste ju vara ganska bleka eftersom dom inte fått någon sol och jag vill vara brunare än dom nu så nu är det pressa + hawiian tropic tanning oil ända tills jag åker som gäller!

Nä nu kurrar det här, vi hörs imorgon! puss


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fin blogg! :)

2009-08-07 @ 00:36:23
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0