paris new bff season 2 winner

hejsan, nu har jag nött igenom alla paris hilton my new bff 2. Kul att jag hade rätt vem som blev vinnare, fast blev chockad när han först åkte ut men sen belv han vald ändå för med tjejer är det så mycket drama och det kan jag faktiskt hålla med lite. Det sista hon behöver är någon som skämmer ut henne, tror inte stefanie hade gjort det men tenicia.. Vad är det med den tjejen, hon har ju något allvarligt fel, vad såg ens paris hos henne? hennes falska sida och gillar inte sättet hon pratar med folk på tex när hon står och säger hur stefanie ska göra och säga, usch nä. Jag får rysningar bara jag tänker på henne. Tycker hon valde rätt i alla fall, nu är det bara och vänta och sen om det håller eller om han också är en "hungry tiger".. tror inte det egentligen men ingen trodde väl brittany var någon "hungry riger" heller? hon sa ju rakt ut att hon skulle vilja ha hjälp med hennes karriär, inte nå stort fel i det men sen om man dissar sin kompis sen efter är väl en helt annan sak.


Är dom inte söta ihop? ;) 

Nu är det bara att hitta någon annan serie att följa. Längtar tills the hills + the city börjar :) dom kan man i alla fall se på datorn.. vet inte hur det kommer bli med internet än om sådär med tv. Jag vet att det är ett tv rum, inte så kul men ajja. Tänk om dom som sitter där vill kolla på helt olika saker än mig? får typ springa över till farmor och se på one tree hill + DHW och gray's anatomy när det väl börjar. 

Har nyss fixat lite ny musik på min ipod, märkte också att det nog är dags för en ny. Den har ju helt ballat ur men den funkar hyfsat i alla fall men den är från när jag gick i 7:an så.. Har kollat in mig på en ipod nano 8 gb, tror jag ska köpa mig en gul, grön eller en blå faktiskt. Ska inte vara så tjejig och ta en rosa, har redan en rosa mobil. Måste bara ha pengar till det nu också, får se om man kanske kan tigga till sig lite hos mormor och sen kommer jag ju få mitt studiebidrag sen också. Ska bara hitta vart jag ska köpa den så den blir så billig som möjligt. Något tips? helst en affär som man kan gå till (alltså inga internet-köp) och i växjö naturligtvis! 

Ska nog kika runt lite nu, en sista ansträning innan jag går och lägger mig. Jag är faktiskt förvånansvärt pigg för att ha sovit 1 timme på hela 2 dygn. hehe. Puss och sovgott! :) 

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Ja, visst är hon väl :)

2009-08-12 @ 23:29:52
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0