produkter som gör underverk!

Ska snart åka till stranden men innan dess tänkte jag tipsa om produkter som verkligen gör underverk!


Galatée confort, rengörings mjölk. Otroligt skön och återfuktar jätte bra samtidigt som den tar bort orenheter! Kostar 350 ungefär :)


Tonique confort, en ansikts kräm kan man säga. Den återfuktar och på mig så hjälper den även mot finnar :) Man blir alledes baby len av den och jag känner mig jätte fräsch i ansiktet när jag har satt på denna! kostar runt 250 kronor :)


Color ideal, jämnar ut huden och ser inte för "på målat" ut. Hittar man rätt färg i den serien så kommer du inte vara missnöjd! kostar ca 400.


Sachajuans hår serie är den bästa jag prövat på länge. Finns för alla möjliga saker som volym, torr hårbotter, reparera eller bara vanligt mm. Nu på sommaren använder jag deras schampoo och balsam med uv skydd och spf. Håret blir inte torrt eller tovigt efter en dag på stranden med sol och bad. en flaska kostar ca 110 kr :)


Maybeline the colossal volume express, mina ögonfransar blir otroligt långa av den här. Inte klumpiga eller fastnar i varandra. Har denna och sen lumenes bluberry. Den från maybeline använder jag till fest och lumenes till vardags eftersom den inte göra att fransarna blir så långa. båda mascarorna ligger run 150 kr :)

Nu är det nog dags att sticka iväg tror jag, ska höra med tjejorna :) puss


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

lägger till dig nu på en gång! :D <3<3

2009-08-06 @ 14:53:43
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0