school

hejsan svejsan, nu sitter jag i ordning fixad för yttligare en skoldag. uschuach, men det måste göras. idag är det ansvarfull alkoholhantering som står på schemat. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer jag nog se när lektionen väl börjar. Sen efter lunch så är det idrott för min del, ska gå om hela kursen med ettorna. Inte det roligaste men jag kommer gå ut med ett ig annars och det vill jag inte. Tydligen så ska man vara omgillad av idrottslärarn för att få någon chans till höga betyg. Troligtvis kommer jag nog inte vara någon av dom som får höga betyg tyvärr men jag nöjjer mig med ett g i idrott och hälsa a.

i eftermiddag vet jag inte vad jag ska göra, eller jag kanske skulle följa min kompis till frisören igen. den här gngen en toning som ska i.. Kan nog bli kul, sen ikväll blir det nog att ta igen förlorad tid vid datorn. Det är typ hemskt hur man inte klarar sig utan en dator nu för tiden, det är ju på den man har kontakten med alla liksom och ja. ni förstår. Jag har haft det väldigt svårt ska jag säga. Men nu är det dags att kila till skolan. Kommer tömma min mobil på bilder som kommer ut ikväll förhoppningsvis om jag orkar och inte har någonting att göra, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0