shopping

kom nyss hem efter en stund på stan. Först lämnade vi av min syster på arcus badet med hennes vänner och sen fortsatte vi till stan. Parkerade och sånt. Gick till akademibokhandeln där vi hittade precis det vi skulle ha, vilket var en jordglob med lampa. Dock var den ganska dyr men det var den enda som fanns som inte var bild av stjänorna eller med barnmotiv på. Alltså en helt vanlig jordglob blev det i alla fall trots priset. Nu får han vara rädd om den och ha den framme hela tiden!

Fick även hem 2 par byxor hem också, väldigt olikt mig. Köper nästan bara tröjor och klänningar när jag är på stan för jag orkar inte pröva byxor men idag så hittade jag ett par "boyfriend" jeans (lite likt chinos) på rea. Lycka. Sen blev det ett par svarta chinos aktiga dom med (märks det att jag älskar byxor i modell chinos?) i tunt material som är perfekt att ha en sen sommarkväll :) Om jag kan få fram nå bra kort på dom så kommer det nog upp någon bild på dom senare under dagen..

Ska snart göra mat. Idag serveras det plättar med grädde och sirap (jag vet, det kan låta som en udda kombination men det är otroligt gott.. Pröva vettja!) men nu ska jag vila ett tag, har otroligt ont i mina fötter. Det märks verkligen vilka skor jag har som är bra och inte bra, har haft mina tygskor idag och min fot dödar mig! painpain.

Måste bara berätta att jag är otroligt nöjd över mitt hår! känner mig verkligen sommarfräsch.. kan berätta lite senare hur jag gjorde för att få jorgubbsblondt (strawberry blonde) hår. Är inte helt klar än med håret men jag är på god väg men redan nu känner jag att det verkligen kommer bli rätt! Hallelujah!

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0