snart kanske man äger en cykel också!

Haha, min farbror är just nu och kollar på en cykel åt mig. En DBS med 7 växlar om jag kommer ihåg rätt. Får se om den var något att ha, sitter och väntar på samtalet från han. Nu börjar alla bitarna falla på plats, det ända som är kvar nu är hårfön + en mp3-spelare för min ipod har ballat ur totalt! Sakerna kan ju inte hålla i evigheter det vet jag ju men en ipod är ganska dyr och så håller den max 1-2 år liksom, sk*t saker! Bestämt mig nu fast att jag tänkte köpa en ny ipod att det blir det inte, det lutar nu och den jag skrev om innan, billig och söt :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, finns inte så mycket att göra. Packa har jag redan gjort är lite små saker kvar men det kan jag göra på lördag på förmiddagen. Jag undrar om det kommer blir för mycket att ha med sig en stor resväska + en stor kasse och en handväska.. Känns lite mycket men ändå, jag måste ju ta med mig dom sakerna som jag behöver ha!
NU ÄGER JAG EN CYKEL, min farbror ringde nyss. Ganska nice. Då kan jag ta mig nästan överallt!

Men nu ska jag ta och börja med maten tror jag, är hungrig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har valt att inte läsa deras bloggar för jag skulle bli spyfärdig alltså! Har hört så mycket skit om dom, och det är ju bara att läsa deras bloggar så vet man att det stämmer. Men har dom läsare som faktiskt tycker om dom?

2009-08-13 @ 15:39:26
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: Soha

Hej!



Kul att du gillar min blogg! Klart vi kan följa varandra på blogglovin

2009-08-13 @ 16:54:37
URL: http://sohas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Var det du som skrev nyss? Det står bara anonym :)

2009-08-13 @ 17:00:44
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0