storstädning

nu är alla småkrams borta från mitt rum.. Helt tomt, nu är det verkligen så att det ekar här inne. Ryser. Tycker vekligen att det här hemskt, låter så ensamt på nå vis. Har i alla fall städat och rensat ända sen klockan 10 då jag vaknade. Ska snart iväg och bada med pappa och min syster tror jag, får se om jag orkar. Fast kan vara skönt att komma hemifrån en liten stund.

Ikväll blir det att ställa ner alla kartonger, lådor, väskor som jag har packat i i förrådet. Kul att nästan allt ska packas upp igen men ajja, sånt är livet.

Hade jätte kul igår med min vänner, fick så fina saker. Två stycken linnen och en dusch creme och en bodylotion som luktar gurka. Kul med lite nya kläder, dom var verkligen "jag" också. Vi åt pizza, som vi kan ha slängt i oss lite väl fort för att alla var helt mätta. Eller kan det varit läsken för vi hade så stora glas så man tänker inte så mycket på hur mycket man dricker? det blir något att fundera över. Efter pizzan väntade vi ett tag med blåbärspajen, men jag ställde fram godis + chips skålen som blev lite allt för populärt fast alla hade fulla magar. Det pressades ner kan jag säga. Sen blev det blåbärspaj med vaniljvisp, gud så gott det var men hade nog vart godare om man hade haft plats för den. Efter vi ätit det bestämde vi oss för att gå en promenad för att få lite svakla, så grymt varmt inomhus också. AC någon? Vi gick till kläppen och hade lite kul. Sen gick vi tillbaka och pratade hemma hos mig :) sen åkta alla en efter en. Följde elin en bit hem också i dimman.

Nu ska jag ner till stranden, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0