stranden.

Hejsan, ska snart till stranden med linnéa, marlene och elin. Blir storsand idag om jag kom ihåg rätt. Blir nog kul. Dock måste jag låna ihop kläder för jag har inga shorts eller bikini här. Eller jag kanske har ett par jätte gamla som jag ska slänga som jag kan ta tillfälligt för idag. Vi får se.

Igår blev det att se bedtimes stories. Så gullig den filmer är alltså. Somnade runt halv 2 tiden så det skulle inte förvåna mig om jag kommer somna på stranden. Haha.

Annars idag så ska jag städa, ska ju ha middag imorgon med tjejerna som jag ska till stranden med idag. Blir nog kul, inte att städa alltså utan middagen! Har inte så mycket att städa egentligen. Ska lägga ner allt små "krafs" på toaletten i en låda och sen städa den. Sen ska jag vika ihop mina kläder i resväskan så jag kan stänga den, får se om jag tar ner den till förrådet eller om jag låter den vara kvar och sen ska jag dammsuga. Sysselsättning har jag idag i alla fall, är så tråkigt att bara sitta vid datorn hela tiden och inte göra ett dugg. Ibland kan det vara skönt men just nu kliar det i fingrarna varje gång jag ligger still, jobbigt!

Nä nu ska jag ta och leta upp några shorts och en bikini topp. Puss på er så hörs vi sen, kommer bilder tror jag :)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

DARLING! :D

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? :>

2009-08-06 @ 10:38:43
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0