strömavbrott!

Det vart helt svart här i vårat hus för ca 20 minuter sedan, kunde inte se. Satt på toan detsutom. Fick typ panik men jag lyckades komma därifrån och in till mitt rum. Tänkte; har ju datorn i alla fall. men icket. Internet dog ju också. Smart. Men nu har strömmen kommit tillbaka och emma är glad igen.

Borde nog egentligen börja tänka på att sluta ögonen och försöka sova men har ingen lust. Jag vill vara uppe länge och sen ta en rejäl sovmorgon. Men måste upp tidigt för att bära ner lådor mm. till förrådet och sen ska jag dammsuga soffan som ska bort imorgon. Snacka tomt det kommer vara i mitt rum. En säng, en fåtölj, ett sängbord och en klädstång. Tur att det inte är för tomt så att det ekar i alla fall, det är det värsta jag vet!

Nu ikväll har jag inte gjort mycket, åt jordgubbarna som sagt. 5/5 får dom av mig, underbart goda! Blev några över också som jag ska försöka sno till mig till frukost. Sen har vi kollat på boende också, lite hyreslägenheter och så men ingen av dom som vi ringde svarade utan dom hade bara röstbrevlåda så det blev att lämna ett litet konstigt meddelande. Hoppas dom ringer tillbaka. Fast har ju andra alternativ också, skolan ska ju hjälpa så får väl invänta tills nästa måndag och se om dom kanske har fått fram något elevrum. Annars hittade jag en jättefin hyreslägenhet (typ) som var grymt snygg som jag skulle vilja bo i men den är alledes för dyr tyvärr : /  någonting hittar jag nog, i värsta fall så kanske man ska bostätta sig på en park bänk utanför skolan, nära och bra! haha.. Nädå, någonstans kommer jag få bo!

Nä nu ska jag återgå till att vara social på allas älsklings program msn! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0