Jag blev inte mördad!

Puuhw, äntligen hemma efter en liten stund ute med linnéa och elin. Hatar hem vägen, den känns sååå lång fast den egentligen inte är det. Dock blev den lite bättre efter en liten stund efter att vi skiljdes åt av en kommentar som jag bara fullkomligt inte förstår. Hahahah.. Det förlängde mitt liv iaf, om man ska gå efter teorin "ju mer man skrattar desto längre blir livet".

I alla fall, mötte linnéa och elin halva vägen. Sen gick vi till dagiset som ligger vid hammaren. Där satt vi ett tag och skrattade lite smått sen fick vi nog på alla knott och myggor så vi bestämde oss för att gå någonstans där det var mer sol. Fast först gick vi hem till linnéa för att hon skulle ta på sig mer kläder, även elin skulle det men hon gick hem till sig (dom bor grannar!). Hos linnéa drack vi lite saft och så träffade vi lilla tindra, som inte var rädd för mig idag. Stolt! Efter en stund där begav vi oss till sundis och satte oss på konstgräsmattan. Pratade, jag tog kort och sen gick vi alla hem.

Det summerar vad jag har gjort ikväll..


Linnéa hade problem med att flytta en stol. Den var för tung så det blev att flytta den sakta men säkert!


Elin demonstrerade hur en anka går :D


Ett allvarligt samtal och mina ben :D


HAHAHHA, vad gör jag för någonting egentligen? jo, jag såg en fondation fläck på min tröja (på avigsidan!)


Solen, sundis, ett fotbolls mål och sunderbyns herr lag som tränar fotboll! :)

Lite bilder från kvällen. Nu ska jag ta och kolla på tv ett tag och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir väl att snacka med folk eller gå och lägga mig. Får se om jag skriver mer ikväll om inte så hörs vi imorgon! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0