sur och glad!

Är så sur just nu för ingenting som går som jag vill, har försökt nu hela dagen att få in filmer på min mp3 men det funkar inte alls. Men då kom pappa och förgyllde min dag! Kan inte säga en vad det är men det lär ni se imorgon. Älskar min pappa <3

Förstår mig inte på det här med att komprimera filer och omvandla dom och allt man ska göra. Om jag bara hade haft skivan som är till den så skulle allt tydligen ha gått jätte bra men nu finns den inte här. Ska kolla en snabbis ute i förrådet imorgon för den kan vara i en av påsarna som jag har slängt saker i eller så är den borta och då är det bara att slänga mp3:n... går inte att använda musik på den! det är en speciell video-mp3 typ..

Nu är allt fixat i alla fall och jag kan slappna av, eller det är inte fixat så jag kan se filmerna på den video mp3:n men den skiter jag i nu om jag inte hittar skivan. Ni kanske kan gissa nu vad jag ska få? eller få och få jag ska få mina pengar i förväg så jag kan köpa "det".. Vet inte riktigt vad det blir än ska kolla imorgon men köp blir det imorgon i alla fall.

Annars imorgon så ska jag då handla, köpa "det" och sen ska jag på stan med mina tjejor och fika efter elins manikyr. Blir nog mysigt, sen vet jag inte vad det blir att göra senare imorgon men packa blir det nog och fixa med den nya saken jag ska inhandla. Åker ju snart. Usch, vad jag har blandade känslor. Nä nu ska jag se en film för att tänka på någonting annat sen blir det snark. Ska springa på toa först och tvätta ansiktet och borsta gaddarna :) Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja! Varför inte? jag lägger till dig på bloglovin' nu! :D ps. fin blogg du med! Fixat den själv eller du har fått hjälp? kram Jenny

2009-08-13 @ 22:39:37
URL: http://jennysays.blogg.se/
Postat av: emilia engberg

svar: tack! :) självklart kan vi det!

2009-08-14 @ 01:06:38
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0