The days I can't see your eyes, I don't even want to open mine.

hejsan, har regnat och åskat här hela eftermiddagen så har inte haft tillgång till intrernet. Har haft tråkigt.. Firat har vi gjort i alla fall, att huset är påväg att säljas. Får nog reda på om budgivningen är över imorgon. Har suttit och kollat på stolthet och fördom tills nu, gillar filmer av jane austen. Har fastnat för den gamla engelska eran och den riktiga engelskan. Pricken över i:et gör ju kiera knightly, hon är så grymt bra och snygg! måste nog säga att det är min favorit skådespelare på kvinnorsidan.

Just nu sitter jag och sjunger och lär mig lite nya låtar som jag hittat. Vet inte hur många låtar jag hittat nu på sista tiden som har så otroligt fina texter och melodier. Love it. Precis sådana låtar gillar, helst ska det vara en kille med lie rosslig röst sådär som sjunger och man verkligen kan höra känslorna genom sången. Ryser av det och första gången jag hörde låtarna fällde jag till och med en tår. Kan inte leva utan musiken alltså. Känns lite små tråkigt nu när jag inte kommer ha någon mer musik eftersom jag älskar att sjunga. Har inte världens finaste sång röst men ändå, man får väl sjunga ändå? 

Imorgon så är det inplanerat att jag ska till mormor och morfar och fika en stund, sen ska jag vara med marlene. Får se vad vi två kan hitta på, alltid blir de något kul i alla fall. Får se vad vädret tillåter också. Ska inte ut och cykla i alla fall! haha.
Just ja, har tagit den där sprutan mot livmoderhalscancer idag. Aj, vad den sved alltså. Hade lite problem att ens ta den också. Jag är nämligen jätte sprut rädd och får näst intill panik när jag ser en spruta. I mina föäldrars fotspår kommer jag nog aldrig gå i alla fall, dom är skjuksköterskor. Efter mycket om och men hade jag i alla fall fått sprutan. Just nu är jag lite små öm sådär för att jag spände mig så mycket men det är säkert bättre imorgon, dock känner jag mig lite feber aktig som man kan bli efter vaccinationer men det är inte hela världen, lite feber kan jag nog stå ut med.

Hittar inte min mobilsladd så bilderna kommer imorgon från gårdagen då vi cyklade och bilder från idag, ska ta och göra lite annat på datorn nu innan jag ska gå och sova hade jag tänkt. Måste få tillbaka dygnet någorlunda nu innan skolan börjar så jag inte kommer dit som en zombie. Hörs imorgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0