tråktråk

Nu är jag rastlös, inte lite heller. Kom nyss in efter att ha solat ett litet tag men det blev alledes för varmt för mig så jag gick in i stället. Våra hundar är också helt utmattade av all denna värme. Stackare, går runt i päls när det är 25 grader ute.
Hade det inte varit så varmt så hade jag tagit mig en promenad, en lång en för att döda lite tid. Vi får väl se vad vi kan hitta på, är hemma själv just nu. Mamma och pappa åkte iväg och badade, hade ju kunnat följa med men jag är en badkruka så jag hade ändå stått på stranden som ett fån och kollat på. Hehe. Funderar på att fara till apoteket och köpa lite vitaminer. Är så jäkla trött och frusen jämt (i alla fall när jag är inne och inte ute i denna hettan) och det ska tydligen vara någon sorts symtom på låg förbränning, man hade brist på krom eller vad det nu hette. Kanske det som är felet, får se ska prata med min sjuksköterskor här hemma först.

vad ska man skriva egentligen? känner mig oinspererad nu på sommaren. Vet att det finns så mycket annat att göra men jag har ingen ork till någonting. Absolut ingen ork. Känns bara så tråkigt, för jag älskar att träna jag älskar att röra på mig men det är knappt att jag orkar gå en lite promenad och gör jag det så när jag kommer hem är jag död, nästan bokstavligen! buu på det.

Nu checkar jag ut, ska läsa mer om det där krom. Puss :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Vad bra :)

Ja, min helg har varit toppen :)

2009-08-09 @ 18:20:41
URL: http://beeeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0