vaka

kunde inte sova, blev helt andra planer tydligen. Fick dela med mig lite av det som stört mig under ett långt tag men nu är jag nog mer förvirrad. Allt kändes bara så konstigt men ajja. Skit samma. Nu är det över, hoppas jag.
Har otroligt ont i min arm, kan knappt skriva här på tangenterna innan armen krampar. Inte alls kul men det är bara att stå ut, jag tar heldre en spruta än att jag får livmoderhalscancer. Fast det hade varit skönt om man hade kunnat ta vaccin som tablett eller något sådant som jag inte har världens störta fobi för. Kanske kommer senare vem vet? dom uppfinner ju allt möjligt nu för tiden. Hänger knappt med i utvecklingen.

ooh, vart lite toanödig mit i alltihop här *springer*

sådär, skönt vad det! kändes som blåsan skulle spricka här på mig. Skit också, nu har jag blodat ner mitt lakan också. Nej jag har inte lingon-veckan allihopa jag kliade upp ett myggbett och det bara rinner från benet. usch. Så kan det gå.

Undra hur jag ska klara att vara vaken ända tills imorgon kväll, men samtidigt så känner jag framför mig att det kommer bli en skön sömn imorgon. en hård en! haha. AAJ, stötte armen i väggen. inte kul alls. Vilket seriöst inlägg det här blev då! Fast jag bjuder på det.

Äsch, nu ska jag gå upp och käka frukost med mamma tror jag. Om hon ens ska vakna nu, eller om det är på ett tag men i alla fall. Håller på att koka här inne när datorn har varit på hela natten. tror det närmare bestämt är 30+ här inne eller någontin, eller så har jag feber från sprutan. Något av det är det i alla fall.

På tal om 30+, har fått bekräftat att när vi har flyttat ner och så så ska vi åka på en utomlandsresa till bulgarien tror jag vi bestämde oss för. Vi ska åka på sommarlovet nästa år tror jag då mamma och pappa fyller 40. Såå skönt, måste göra det när det är långt lov också eftersom jag måste göra avföringsprov. Men det är lätt värt att göra det provet för att få vara utomland ett tag i alla fall! puss på er så får vi se hur uppdateringen blir imorgon. ska ju till mormor och sen ska jag vara med marlene. Kommer nog vara död efter lunch men ska ändå försöka få in bilderna från cykel-turen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0