20 juli -09

Hejsan, eller godmorgon. Jag somnade direkt när jag lade huvudet på kudden igår och vaknade för någon timma sedan då min kusin ville prata med mig. Hon är för söt. Hon frågade om jag ville följa henne och min andra kusin (dom är syskon) och bada på något liknande ett äventyrsbad. Jag kunde ju inte säga nej till favorit kusinerna så nu håller jag på att packa och jag blir hämtad om 20 minuter ungefär. Blir nog kul.
Vi ska äta och fika där ockskå. Jag lär ju vara något trött sen när jag kommer hem, kommer nog inte bli en enda lugn stund. Men det gör inte så mycket kan ta en powernap när jag kommer hem. Försökte få tag på emma och se om vi kunde umgås men jag har inte fått något svar, eller så är min mobil helt konstig. Det blir nog att byta till telia, fast dom går ju i samma nät i och för sig. Vi får se, halebop har strulat så mycket och nu har jag börjat att inte få sms som blir skickade till mig :/ well, emma ser du det här så kan vi ses senare i eftermiddag eller någonting? Nä nu ska jag ta ett besök på tossan och så innan dom kommer. Kommer bilder sen troligtvis :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0