22 dagar kvar..

det börjar närma sig sakta.. usch vad hemsk jag känner mig!

Vaknade för en liten stund sedan med solen rakt i ögonen, sol är ett gott tecken men att vakna med den i ansiktet är väl inte att hurra för. Steg upp i alla fall och sade hejdå till min farmor och farfar som ska ut och spela golf, igen. Känns lite tråkigt när jag just är här och åker på söndag men jag visste det innan jag åkte att dom skulle åka iväg så, men ändå.
Idag ska jag tvätta nästan hela dagen, måste tvätta det som jag ska lägga ner i påsar och lämna här medans jag åker upp till norrland igen så jag kan ta med ännu mer packning ner. Hatar att tvätta har jag kommit på, men det måste ju göras. Jag kan ju inte gå i smutsiga kläder, uschfy.

Får se om emma kommer över också, vet inte planeringen för imorgon men om det som är halvt inbokat inte händer så kan jag umgås med henne då. Sista gången innan jag åker tillbaka. lite sorgligt men jag kommer ju tillbaka som sagt!

En sak som jag har kommit på är att Facebook spel är farliga, i alla fall för mig. Jag sitter uppe till 2-3 på nätterna och spelar. Går inte att sluta. Vill ju ha det bästa rekordet av mina kompisar! Hehe. Får snart sätta sånt där föräldrar lås så den stänger av sig vid en viss tid.

Nä nu ska jag se om jag får tag på emmsi, puss :)


Kommentarer
Postat av: The little sistaaaaaaaah

Jag hittade dig :P

2009-07-24 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0