24 dagar kvar!

Hejsan.. Blev en sen kväll igår. Kom i säng runt 3 tror jag klockan var. Sen blev jag väckt av emma vid halv 2, gjorde ingenting var bara bra så jag inte sov bort hela dagen. Vi åt frukost och sedan så skulle hon iväg på en sak vid 1 och nu sitter jag och väntar på att hon ska komma tillbaka. Vi ska på Harry potter ikväll, hoppas den är så bra som alla säger! Annars kommer jag bli väldigt besviken.

Väntar på farmor och farfar också, dom ska komma hem från södertälje. Fast jag tror dom kommer alledes snart, beror ju på när dom åkte därifrån men dom brukar åka ganska tidigt på morgonen och det skulle inte ta mer än 6-7 timmar sa dom.

Ska be farmor leta upp en lasagne som jag kan värma innan vi går ner på stan också, I love lasagne! Jag älskar personen som kom på lasagne, han/hon borde få nobelpriset eller någonting! Hehe.

Nä men nu ska jag ta och göra mig iodrning lite, kanske hoppar in i duschen lite snabbt. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0