25 dagar kvar.

Hejhopp gummi sn*pp! Kom nyss hem från mina kusiner. Jag är helt utmattad under de två dagar jag varit där. Men det har ju självklart varit kul också. Det var den sista gången jag träffar dom innan jag åker hem på söndag men jag kommer ju tillbaka. Tyvärr har jag inga bilder för min mobil laddade ut igår efter att vi hade badat :/ men jag tror ni klarar er. hehe..

Nu resten av dagen ska jag bara vila tror jag, borde egentligen gå ner till stan och lämna filmen som jag hyrde men jag tror inte jag orkar och detsutom regnar det typ varannan kvart eller något sånt. Nä det får nog vänta till imorgon, den ska vara inlämnad imorgon innan klockan sex så jag hinner nog.

Morden i midsomer ska jag se också, om jag vågar helt själv. Ska försöka att börja packa lite smått också och vika ihop allting i påsar. ska lämna en hel del så jag kan ta med mig ännu mer hit ner sen. Smart.

Men nu ska jag ta och äta någonting, ska försöka hitta lite mer lasagne. Får nog ringa farmor och fråga vart dom har det. Åt köttbullar idag till lunch så det är jag inte så sugen på att äta igen.

Under my smile hides an very insecure and sad person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0