byebye växjö!

Nu åker jag till luleå, eller om 27 minuter. Kommer nog bli ganska tråkigt kan jag ge mig på, har åkt så mycket tåg nu att jag inte tycker det är roligt längre, eller i och för sig jag tyckte inte det var roligt innan heller men det blir en viss spänning med det hela när man åker själv och så.

Kommer ju åka tåg sen om två och en halv vecka igen och sen blir det att åka hem på lov och sådant eventuellt. Ajja, bara att vänja sig. men det är ju inte en liten väg heller. Jag åker ungefär i 18 timmar och sen är jag i stockholm lite extra också. Hoppas bara allt går som det ska, sj kan ju stula lite ibland. Vårat tåg på hit vägen från stockholm var försenat och sådant men dom väntade på oss med andra tåget men ändå.

nu ska jag dra, pussheejs

Kommentarer
Postat av: ellenpellen :)

Längtar redan efter dig!!<3

2009-07-27 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0