det regnar i växjö!

Gud så tråkigt, nu börjar det regna igen. Precis när jag hade tänkt att gå ut på en promenad och sen om det hjälper mot min yrhet+huvudvärk. Men det blir nog bara att ligga i sängen då. Farmor och farfar berättade nyss att dom åker iväg igen imorgon. Blir ensam igen. Tror det blir att gå ner på stan och tröst shoppa lite för min 100 lapp ;) någonting kan man väl ändå hitta för det. Nej, jag är inte så fattig. Jag vill bara inte spendera mer.

Just ja, hittade en dator tillslut. Eller inte bara en utan 3. Så nu är det bara att välja, fast det är ju inte till mig i och för sig men jag är den som kan mest i familjen och jag kan typ ingenting så det säger ju hur mycket resten min familj kan om datorer. Min pappa får ta hjälp av min kusin som är en hejjare på datorer.

Snart ska vi äta, oxfilé och färskpotatis med vitlökssmör/bearnaisésås. Inte så dåligt inte. Till förrätt så skulle vi få någonting som jag inte är så förtjust i men jag får väl bita ihop och smaka i alla fall. Det var laxrosor med någon pepperrotssås. Gravad lax gillar jag inte för det första och pepparrot är väl inte min favorit. Lite för starkt i min smak.

Nä nu ska jag se om jag kan hjälpa till med någonting.. Måste fixa tårtan lite extra. Den blev lite av en katastof av att stå i kylen. Krämen har vattnat sig och hela tårtan har flytit ut på nå konstigt vis. Hehe. Känns lite pinsamt men vaf*n alla gör väl fel någon gång. Var ju första gången jag gjorde den men jag har ätit den typ 1000 gånger. Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0